dijous, 7 de juliol del 2011

Kamakura 鎌倉

Perdoneu per desaparèixer per uns dies, però he estat acabant el Projecte de Fi de Carrera (la raó real per la qual estic a Japó), i ja es sap que a les rectes finals no hi ha gaire temps per perdre. Però ara ja està entregat i, tot i que potser hauré de fer modificacions i tal, comença el relax.

Vaig anar a visitar Kamakura, era un lloc que em cridava l'atenció per que està relativament a prop d'on visc però no hi havia anat encara. Aquí hi ha una mena de competició extranya, per que tenia entés que era el buda més gran de Japó, però després em van dir que el de Nara és més gran. I després per un altra banda me n'adono que n'hi ha dos de més grans, un a Chiba i l'altre a Ibaraki. Total, que al final el buda de kamakura és igual de gran que la cara del realment més gran, el de Ibaraki.

Però bé, l'excursió a Kamakura va valdre la pena igualment. Tot i ser un Buda de mida mitjana, Kamakura és un poble bastant bonic i molt japonés. I el Buda tampoc està malament, que diguem, l'únic que ja no té els mèrits que jo em pensava que tenia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada