dimarts, 7 de juny del 2011

Andarushia アンダルシア

Avui obro un nou format: els posts curts que em costin 10 minuts d'escriure. Sovint tinc coses que vull compartir, però no tan llargues com els posts que penjo normalment, així que ara començaré penjar coses d'aquestes. No deixaré de fer els posts llargs per viatges i tal, però coses del dia a dia es perden si no faig aquest tipus.

La curiositat d'avui és que l'altre dia vaig anar al cinema a veure Piratas del Caribe i, apart de la sorpresa de pagar pràcticament 20 euros per l'entrada, vaig quedar-me de pedra amb un trailer que vaig veure. El trailer era d'una pel·lícula que es diu アンダルシア (andarushia, que representa Andalucía en japonés), però que està rodada a París, Andorra, Barcelona, Sevilla i Ronda.


 El que més m'ha sorprés, he de reconèixer, ha estat veure un munt de senyeres i uns castellers en una trailer d'una pel·lícula japonesa i en japonés.

Va d'un detectiu anomenat Diplomat Kuroda, que vindria a ser com una mena de James Bond a la japonesa. La trama gira al voltant de l'assasinat d'un diplomàtic japonés mentre està a Andorra, i en Kuroda va a investigar-ho i li passen mil aventures que l'acabaran portant a Andalusia. Jo no tinc ni de bon tros coneixements per entendre la peli, però si me la posessin amb subtítols me la miraria ben a gust. Tinc entés que a Andorra la passaran amb subtítols en català el mateix dia que l'estrena a Japó. Aquí, a Japó, no crec que hi hagi la opció.

CORRECCIÓ!

Perdoneu, però pel que sembla, el video no es pot veure a fora de Japó, la qual cosa és una llàstima, per que sembla una peli que no està malament, facileta d'aquestes d'acció pero mira, això que us perdeu. Per deixar-vos algo (si no el post es queda en res XD) us poso captures de la seva pàgina web, bàsicament per que us fixeu en el que us deia.


En aquest quadre es veuen les relacions que hi ha entre els personatges. Kurosawa és el de la foto més gran (òbviament, si no, no seria el prota). Adalt a l'esquerra posa Andalucía i al fons de pantalla el Park Güell.



Castellers i tal. A la descripció especifica que són a les fonts de Montjuïc de Barcelona i que és una tradició catalana (apareixen a la peli i al trailer), i que, en particular, són els Xiquets de Valls.
 


 Aquesta imatge si que és andalusa, de Ronda més concretament.

No tenia intenció d'escriure tant en un post tan chorra, pero es que si no posava més palla era un post totalment inutil XD Els que tingueu curiositat i sapigueu japonés, aqui teniu la web http://www.andalucia-movie.jp/

1 comentari:

  1. Mola 1000! Això sí, ni amb subtítols en català pago 20€. I amb la gent de l'altre dia encara ens quedaríem amb l'entrada a les mans i sense veure la pel·li ;)

    ResponElimina