dijous, 19 de maig del 2011

Tokyo DisneySea 東京ディズニーシー

 Dilluns amb els del laboratori vam anar a Disney Resort Tokyo, més concretament a DisneySea. Especifico per que tenen dos parcs d'atraccions de Disney l'un al costat de l'altre: DisneyLand i DisneySea. I us preguntareu (com jo vaig fer): per que tenen dos parcs de Disney junts? Doncs resulta que els japonesos tenen bastanta afició per anar a parcs d'atraccions quan tenen una cita. Així que ho han separat per els que van en familia i els que van a sobar-se. DisneyLand es per anar en familia (i no s'hi ven alcohol), i DisneySea es per anar de cita o amb amics (i s'hi ven alcohol).

 Fotos de rigor amb els personatges de Disney

Per que us feu una idea de en quina mesura els hi agrada als japonesos anar al parc d'atraccions, poden separar Disney en dos parcs diferents i seguir tenint el tercer i cinqué parcs temàtics més visitats del món (si els juntéssin seria el parc d'atraccions més visitat del món). Em xoquen aquestes dades, més que res per que les atraccions no valen un pet. Tot i així, va ser un dia molt divertit fent el team-building que tant de moda està.

Al parc tothom porta "orelles" d'aquestes de gat, de mickey, de random... són com nens



Escenaris nocturns de DisneySea



Fotos fent el ganso. La veritat és que lo del cargol porta cua des de que els hi vaig dir que a Catalunya en mengem. Em miren amb uns altres ulls. En japonés no em van semblar fàcils d'anomenar: Katatsumuri (カタツムリ)

DisneySea

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada