divendres, 22 de juny del 2012

Sequoia Park

Una de les coses més espectaculars que té Estats Units és definitivament els seus parcs naturals.
Jo feia molt temps que tenia ganes d'anar a veure sequoies, els arbres més alts del món. Així que
dit i fet, varem anar tota la troupe a veure arbres grans i fer una mica de trekking. El Víctor i
jo som els únics barcelonins del grup, així que durant gran part de l'escapada varem estar rebent
improperis de l'estil: pixapins, camacus... Només perquè ens fa gràcia quan veiem animals. Ara, a la
que van sortir ossos pel bosc, tothom es va tornar camacu i pixapins. Parlant d'ossos, em sorprèn lo
ben protegits que estem a Barcelona, no tenim terratrèmols, no tenim huracans i, a sobre, quan sortim
d'acampada no tenim animals que ens puguin matar. Com els ossos. O els mountain lions. Aquí els boy
scouts els fan homes de veritat. Amb reptes mortals. No com nosaltres, que el pitjor que et pot
passar anant pel bosc és que et piqui una ortiga anant amb pantalon curt. Que a Espanya hi ha Linx
ibèric? Quants n'heu vist a la vida? Jo cap. He vist linx americà (bobcat) al jardí dels apartaments
on visc. I a Sequoia Park varem veure 7 ossos en un sol dia. Siguem seriosos, acollona alhora que fa
molta il·lusió.



















1 comentari:

  1. Hola, sóc la Paula. La teva mare i la meva treballen juntes al CAP Roger de Flor i la meva m'ha recomanat el teu blog.
    Jo visc a San Diego i fa poquet he estat de camping a les Sequoies, m'encanta el que escrius pq jo penso exactament el mateix. Nossaltres vem veure tres osos i una de les nits una mofeta ens va 'aromatitzar' la tenda... quin fàstig!
    Continuaré llegint les teves aventures... ara hem de possar a la barbacoa un troç de la truita de 7 pounds (!!!) que vem pescar a Lake Hume, la tenim congelada i la anem cuinant a trossets ;)
    Fins aviat!

    ResponElimina