dissabte, 15 d’octubre del 2011

Taipei des de l'aire

Hi ha regles que neixen per ser trencades. Jo a Taipei només hi he passat, aproximadament, 15 hores de la meva vida. Va ser una escala anant de Tokyo a Bangkok. Doncs bé, una de les coses que a mi m'encanta és tenir fotos generals de la ciutat, m'agrada veure-les amb distància. El més normal per tenir-ne una de certa qualitat és pujar alguna muntanya propera i tirar fotos. En el cas de Taipei, existeix una muntanya anomenada Elephant Mountain, des d'on hi ha fotògrafs que tenen algunes fotos espectaculars. El problema ve quan estàs com jo, 15h en una ciutat que mai has visitat, i no estàs disposat a perdre hores en arribar a un lloc d'on treuràs una foto i que igual se't fa de nit mentre pujes.

Per això a vegades cal desobeir a l'asistent de vol i tirar fotos des de l'avió abans d'aterrar o just després de l'enlairament. No es pot fer. Estan molt vistes. Però m'agraden. I és un dilema a l'hora de triar finestra o passadís. Sacrificar cames o vistes. En aquest cas, van ser les cames.

De fet, a vegades trio inclús el costat de l'avió en el que vull estar. Investigo per on aterren els avions respecte a la ciutat, per assegurar-me de que tinc la part maca al costat on jo sec. En aquest cas, si m'hagués assegut a l'altra banda no hi hagués hagut res a fotografiar ni a mirar. D'acord, ho accepto, sòc un friqui.


1 comentari: