divendres, 14 d’octubre del 2011

Hollywood

Senyores i senyors! Benvinguts a la meca del cinema! El lloc d'on neix tot el glamour i d'on surten les històries que es faran universals!



Doncs bé, jo crec que anar Hollywood és probablement un dels llocs més decepcionants que hi ha per visitar. De fet, em van explicar d'un pare de familia que volia venir amb nosaltres per que li encantàven les cares dels turistes defraudats. La realitat és que no és que estigui fatal, senzillament no està a l'altura del que s'espera. Bàsicament consta de tres coses: famós cartellet a la muntanya (el d'adalt), les estrelles al Hollywood Boulevard i el teatre Kodak on es fa la cerimonia dels Oscars.



Una de les estrelles que ha passat a estar encara més fotografiada

El carrer està ple de botigues horribles de souvenirs, disfresses (WTF?) i llocs on venen la famosa marihuana "medicinal". Crec que dedicaré un post a això per que l'última vegada que vaig venir això no existia i em sembla molt peculiar que passi això. Doncs bé, apart de poc glamour, la cosa és que és un lloc que s'ha de visitar. Potser no és increïble, però si es ve tan lluny, cal veure-ho. I si es té MOLTA SORT (com va tenir un amic meu), es pot anar el mateix dia que fan una preestrena i veure les estrelles de la peli.



Total, que nosaltres no vam tenir tanta sort i no ens vam trobar a ningú, de manera que vam decidir anar al museu de cera que hi havia al costat per poder tenir alguna foto Hollywoodienca. Jo al principi estava una mica dubtós de si entrar en un museu de cera, però al final vam riure molt intentant fer fotos que semblés que estiguéssim amb l'estrella de debò.


Ja veieu, fer una mica el xorra. Una cosa que té més substància, és entrar als estudis de cinema, on pot veure els platós de com es fan les sèries i les pelis. Això ja és més complicat i aquest dia no va donar temps a veure si es podia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada