dimecres, 3 d’octubre del 2012

Homeless que ven cartells de homeless a Venice Beach

Passejant per Venice Beach, em va sorprendre trobar-me a un grup de homeless que, enlloc de demanar diners amb un cartell, venien els cartells en si. Mai fotografio a homeless, ja que no em sembla correcte. Però en aquest cas vaig fer una excepció per que em va semblar molt graciós i, tot i que no els hi vaig comprar cap cartell, si que vaig fer una donació per la foto.

Walking around Venice Beach, I was surprised to find a group of homeless that, instead of asking for money with a sign, they sold the actual signs. I never take pictures of homeless people because I fell it's not right. But in this case I made an exception because I found it really funny and, although I didn't buy any, I actually made a donation for the picture. Ok, so now this blog costs me money.



1 comentari:

  1. Què gran és aquest home! I segur que fa més calers que la resta, amb aquesta idea

    ResponElimina