dilluns, 19 de setembre del 2011

Vida de campus キャンパスの生活

Doncs bé, ja estic a Califòrnia. No estic instal·lat enlloc, no tinc cotxe encara... però avui ha estat el primer dia que realment he sentit com la meva vida s'estava tornant com a les pel·lícules americanes. Avui ha estat el primer dia que el campus estava oficialment obert i hem tingut una sessió orientativa on ens han explicat el que s'espera dels màsters i dels doctorands; la política de la universitat respecte al plagi; l'assistència psicològica gratuïta si no aguantem la pressió i d'altres perles. Però això no eren més que detalls en comparació amb el el momentàs en el que el director de la facultat d'enginyeria ens ha informat que la UCI té un crit de guerra i ens ha fet cridar a tots:

-"Go anteaters!!!"
-"ZOT ZOT ZOT!!!!"

Tot això mentre feiem un gest amb la mà simulant la forma del cap d'un ós formiguer. Si, pels que tingueu dubtes, anteater és ós formiguer, que és la mascota de la meva nova universitat.


Lamento la qualitat de les fotografies, però és que no anava preparat i les he tret amb l'iPod. Resulta que avui, al ser el primer dia del campus, hi havia un Club Fair. Això vol dir que totes les associacions i cercles de la universitat s'han posat al parc del mig del campus a captar a gent per que s'hi interesés. I no és allò quatre arreplegats com ens trobem en aquest tipus d'esdeveniments a Barcelona. Estic parlant de sentir-me totalment en una pel·lícula de college, amb els de l'equip de futbol americà; les fraternitats amb lletres gregues; l'associació d'estudiants per salvar les balenes; per la cultura taiwanesa; de ball techno i de tot el que us pugueu imaginar. Una cantitat ingent d'associacions i tots el membres amb les pintes que n'esperes: els de beisbol amb l'uniforme i els bats; els d'esqui i snowboard amb les gorres tortes i samarretes amples; els de surf amb les seves melenes rosses i ulleres de sol oakley; els cristians tocant la guitarra i cantant al més pur estil JMJ... Molt autèntic tot plegat.


La veritat és que m'he divertit bastant passejant-me per les diferents associacions tot i que no estàven enfocades cap a mi, estàven enfocades als undergraduate, als màster ja s'ens considera més veterans. Tot i així m'he apuntat a que m'avisin de les esquiades a Lake Tahoe i Mammoth, i també a un grup de debat d'aquest que competeixen (amb el que m'agrada discutir, segur que se'm dona bé).


El moment àlgid, tot i així, ha estat quan m'he trobat al Yushi (品川ゆうし) del meu laboratori de Keio a dalt d'un escenari com a ballarí principal foten-li canya amb el grup de dansa de UCI. M'ha pillat molt per sorpresa però ha estat una maca retrobada.



Doncs bé, demà torno a la meva rutina de cerca de pis i cotxe, que ho he d'enllestir aviat. De moment, us deixo amb el meu nou crit de guerra, que no sé què significa:

ZOT ZOT ZOT!!


3 comentaris:

  1. Te sigo el blog muchacho >D

    Saludos desde japan - Pablo

    ResponElimina
  2. Ei! Bon canvi de capcelera, dxdx.

    Veig que EEUU promet moltíssim, també. A gaudir i passar-ho bé!

    ResponElimina
  3. jajaja, ós formiguer? que random xD

    Lara

    ResponElimina